Αποσματικά αναφέρουμε τα εξής: Δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Σε περίπτωση επιστροφής για τεχνικό έλεγχο/επιδιόρθωση τα μεταφορικά βαρύνουν το πελάτη ως προς την αποστολή προς το κατάστημα ή το service ενώ αν βρίσκεται εντός της εγγύησης η επιστροφή προς το πελάτη βαρύνει το κατάστημα αγοράς. Σε οποιαδήποτε περίπτωση επιστροφής προϊόντος θα πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία μαζί με όλα τα παρελκόμενα και τα νόμιμα παραστατικά . ( Νόμος 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 1994) σελ. 9 παράγραφος 10)
ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΠΕΡΙΓΡΆΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΕΤΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΝΤΌΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ
1. Πώς κάνω αίτημα επιστροφής για αγορές μέσω Skroutz; (video)
Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν που αγόρασες μέσω Skroutz, μπορείς να υποβάλεις ένα αίτημα επιστροφής απευθείας μέσα από τον λογαριασμό σου.
Πάτησε πάνω στο εικονίδιο του λογαριασμού σου και επίλεξε “Παραγγελίες”.
Πάτησε “Αίτημα Επιστροφής” δίπλα στην παραγγελία που θέλεις να επιστρέψεις.
Διάλεξε το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις.
Επίλεξε τον λόγο για τον οποίο θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν.
Διάλεξε αν επιθυμείς Επιστροφή χρημάτων ή Αντικατάσταση του προϊόντος, αν εμφανίζεται η επιλογή.
Συμπλήρωσε το πεδίο “Σχόλια” με περισσότερες πληροφορίες.
Ανέβασε φωτογραφία του προϊόντος.
Επιβεβαίωσε ότι έχεις ενημερωθεί για την Πολιτική Επιστροφών.
Προχώρησε στις “Λεπτομέρειες παραλαβής".
Διάλεξε αν προτιμάς να επιστρέψεις το δέμα σε κάποιο κατάστημα ACS ή να παραλάβει η μεταφορική από τον χώρο σου. i. Eάν επιθυμείς να επιστρέψεις το δέμα στη μεταφορική, επίλεξε το κατάστημα που σε εξυπηρετεί. ii. Eάν επιθυμείς να παραλάβει η μεταφορική από τον χώρο σου επίλεξε τη διεύθυνσή σου και την ημέρα που σε βολεύει να γίνει η παραλαβή της επιστροφής.
Καταχώρησε το αίτημά σου.
Χρήσιμες συμβουλές
Ρίξε μια ματιά, στις εξαιρέσεις επιστροφών για να σιγουρευτείς ότι το προϊόν μπορεί να επιστραφεί.
Αμέσως μετά την υποβολή του αιτήματος επιστροφής, μπορείς να το ακυρώσεις πατώντας "Ακύρωση αιτήματος" στη σελίδα της επιστροφής. Αν η επιλογή δεν εμφανίζεται επικοινώνησε μαζί μας.
Για όποια έχεται επικοινωνήστε στο orders@skroutz.gr
2. ΕΓΓΥΗΣΗ-SERVICE ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΕΚΤΟΣ SKROUTZ
Μέσα στο δέμα που παραλάβατε θα βρείτε την απόδειξη του προϊόντος, όπου είναι η εγγύηση σας και ισχύει για 2 έτη (εκτός αναλοσίμων όπως π.χ. μπαταρίες)
Αν η συσκευή σας δε λειτουργεί έτσι όπως θα έπρεπε ή αντιμετωπίζεται κάποιο πρόβλημα τότε θα πρέπει να στείλετε το προϊόν σας(με έξοδα δικά σας) στην διευθυνση του παραστατικού σας. Mέσα στο δέμα σας θα πρέπει να έχετε την απόδειξη καθώς και θα αναφέρεται γραπτώς το πρόβλημα σας. Κρατήστε το δικό σας αντίγραφο απόδειξης και της αποστολής(voucher). Θα ενημερωθείται για την εξέλιξη μέσω email.